lunes, 20 de febrero de 2012

Desenvolupament i Educació Socioemocional en la P.I.


Una mica sobre mi

Em dic Eduard. Estic estudiant Educació infantil.
Vaig començar a tenir ganes de fer una carrera ja fa temps. Molts dels meus amics són mestres. De fet, va ser una amiga que em va donar classes en l'accés de majors de 25 anys (que per cert va ser l'única assignatura que vaig suspendre :-( ).
En moltes converses surtia el tema de l'educació i, es clar, jo també tenia la meva opinió al respecte (i qui no!). Poc a poc aquestes converses van anar convertint-se en una petita pasió que es va anar acostant a mi i fins ficar-me en aquesta aventura de la que ja porto gairabé 3 anys. 1 per treure'm l'accés a la universitat i 2 de carrera, a més d'haver d'aprendre català a marches forçades, ja que quan jo estudiava català era no més una assignatura aillada.
He de dir també que combinar una feina de jornada complerta de torns rotatius amb una carrera que exigeix ser presencial, és molt dur... però molt encoratjador (de moment). De fet vaig estar a punt de fer una altra carrera en "modus on line" i ara mateix, no ho canviaria de cap manera. La proximitat que tinc amb els meus companys, l'ajut que trovo en ells, la conexió que hi ha també amb els professors/es són experiències que de cap manera las podem trovar en un campus "on line"

No hay comentarios:

Publicar un comentario